Barbiedrogen = Brun,smal och kåt?!

Det hära blir mitt första inlägg och sista för idag tror jag. Ska dock sen försöka bad och läsa färdigt i Sandor slash Ida, eller ja inte läsa ut den men iaf läsa lite så att jag kommer ikapp alla andra. Vill ingentligen bara lägga mig i sängen nu och läsa, eller bara sova ut! Men ska försöka hålla ut och blogga lite om Barbiedrogen.

Barbiedrogen:

Barbiedrogen sägs göra dig Brun,smal och kåt. Du behöver inte träna eller sola solarium och tar ist ett antal sprutor om dagen, vet dock inte hur många sprutor. Sprutorna består av Melanotan. Sprutan tar man i magen precis så som deabetiker gör. Tror man tar 10 ml de är de jag tror. De finns både för och nackdelar med sprutan.

Fördelarna:

Man slipper sola solarium och kan undvika att få hud cancer.
Man slipper träna.

Nackdelarna:

Man kan få hjärtklappningar,svårt att andas. De sägs oxå att vissa har dött av drogen. Och man vet aldrig vad de kan vara man får hem. Man kan ju så kallad bli lurad och få något annat en Melanotan, då vet man inte vad de är man sprutar i sej.

Skulle nog säga att de finns fler Nackdelar än Fördelar. Jag skulle aldrig i hela mitt liv ta Barbiedrogen. Jag skulle ta den vanliga vägen ist. Melanotan såkallad Barbiedrogen är tilllåten och godkänd i Australien men inte i sverige, den är inte heller olaglig i sverige. Den är inte klassad som narkotika heller. Så vad ska man säga? Jag vet då att jag aldrig kommer ta den och hoppas ni som läser detta inte heller kommer göra de. Liksom du vet aldrig om de är Melanotan i burken du får och som jag vet finns de bivärkningar. Ta inte illa upp, men dom som ta Barbiedrogen är helt klart osäkra på sig själva.

Den hära killen har tydligen tagit sprutan:



Jag rekomenderar inte att ta prutan menmen de är ju ni själva som bestämmer! // Helle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0