Buuuhhuu!

Fett jobbigt i morgon måste jag till skolan fast jag fortfarande är förkyld ( jobbigt ) Pallar inte med skolan fan vill ha lov nu. Och sen ska jag verkligen försöka skärpa till mig när de gäller skolan. Just nu vill jag bara börja i gymnasiet. Fast vet dock inte vad jag vill gå för linje.Först tänkte jag på att gå samhälle, vill bli polis coolt va ? ;) Men när jag tänker efter så, har man ju inget eget liv. Vill ju liksom skaffa familj, eller man kan ju skaffa familj iaf men man kommer ju typ inte finnas till 100% Liksom  man jobbar 24/7. Man kan ju jobba på kontor men de är inte de jag vill. Men annars vill jag typ bli målare. Nu kan jag inte sitta framför datan nått mera måste plugga matte och so. :( Vill Bah sova! // Helle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0