Fan redan fredag?! (NICE)

Fan asså denna vecka har fan gått fett fort, känns som de var måndag i går :P Inte undra på har ju varit hemma i några dagar oxå:P Känner mig bättre nu, känner oxå att jag har tagit efter de jag legat efter med. Inte för att skryta men känner mig fett duktig för att  jag klara matte provet igår. Kommer bli Godkänd i hela matten då de känns nice. Men dock har jag fortfarande 2 ig varningar, vet att jag kommer få ett ig de andra ska jag fan försöka jobba bort. Men 2 Ig är inte så faligt för att gå i 8an. Hade varit en annan sak om man gick i 9an. Jag är nöjd men min insats hit tills men vem vet vad som händer sen?:P............ Ni har säkert sätt att headern är om gjord? Men iaf jag störde mig på den så jag var tvungen att göra om den. Kommer att göra en ny header lite senare när jag och moa har nya bilder. Nu måste jag tagga till skolan bye sucker's :D ( SKÄGG ) // Heleeene <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0