Hatar att vara sjuk!

Fy fan just nu mår jag inge bra eller har inte mått bra på 3 dagar faktiskt.Tror att jag blir hemma från skolan i morgon igen, vilket är fett tråkigt att vara hemma ensam. Har ont i huvudet dyngnet runt, kall svättas och feber. De går liksom upp och ner, just nu fryser jag som en gris! Hade tänkt att plugga lite idag men jag tror faktiskt inte de. Det går liksom inte att koncentera sej när man har huvud värk. Vet inte om de är migrän jag har fått vet liksom inte hur de känns. Men just nu vill mitt huvud bara sprängas i bitar. De ligger liksom i släckten med migrän, vet att Morfar hade de. Så varför skulle jag inte kunnat fått de? Men iaf nu ska jag lägga mig och sova för är sjukt trött och min huvudvärk dödar mej! // Helle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0