Jackass3D

Hann inte blogga igår, eller ja jag ska vara ärlig jag orkade bara inte.... Var ju och kolla på Jackass 3D på bio igår. De va rolig och bra, men inte så som jag förväntat mig faktiskt. Vissa grejer i film var lite eller ganska äckliga. Men hallå? De är bara Jackass som gör sånt ;) haha inte nått jag skulle göra iaf! Ni som sätt filmen vet nog vilka saker som va äckliga. Haha, de va små ungar typ på 11 år ena killen sa till sin kompis ba. Jag får inte upp den! Sen sa han till sin kompis ( asså fattar du? Jag får inte upp den) haha jag och Helen tyckte de va lite roligt så vi började skratta haha :P Fan va tur att jag tänkte på de efter filmen asså! Kolla när jag sitter och kollar på bio så är man ju inne i filmen, som tur va. Efter filmen var slut tänkte jag på tänk om dom över mig hade typ spytt eller nått :O ahah. Men är man känslig för sånt ska man ju inte kolla på filmen. Men som tur var de hände de inte. 

// Helle


Kommentarer
Postat av: yasmin

hahha asso den är juh fan bääääst XD HAHA NÄR ORMARNA KOMMER OCH NÄR BAAM (STAVNING?)ÄR I FELLAN HAHAH xd

2010-12-04 @ 16:29:10
Postat av: helene

Haha Aa. Men inte när han drack hans svätt usch. Tur att jag drukit upp min cola asså ;)

2010-12-05 @ 00:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0