Jag hatar dej, men älskar dej mera!

Jag hatar dej,  ändå älskar jag dej mera. Jag skulle aldrig kunna hata dej mer än vad jag älskar dej.
Älskar dej och kommer att fortsätta att älska dig till dagen då jag dör! Inget kan ändra på de. 
Ser du ens hur mycket jag lider av detta? Nej för du bryr dig inte ens! 
Tråkigt, för jag bryr mig om dig! 
Önskar bara att du kunde se hur mycket jag anstränger mig, för att göra dig stolt.
Du försöker inte ens, de tar kol på mig att veta, att se, att du inte ens försöker.
Du hatar att se, att höra mig gråta. Så varför gör du ingenting åt de?
Du vet nog innerst inne att du gjort så jävla fel.
Du kan inte ens stå för de du gjort och de är jävligt fegt.
Jag har gjort saker jag ångrar detta år, vissa grejor är pga av de du gjort.
2010 har varit ett SKIT ÅR fattar du det?
2009 var de BÄSTA ÅRET jag någonsin haft, allt var så jävla bra.
Kunde jag så skulle jag spola tillbaka tiden.
2011 Ska bli MITT ÅR!
Ska inte låta dej förstöra det igen!
Mitt sår, min smärta och min saknad.
Mitt sår och min smärta kommer alltid att finnas, kommer dö med de.
Min saknad efter dig kommer alltid att finns kvar tills dagen då jag inte finns mer!
Jag har ett mål med mitt liv och jag ska kämpa mot mitt mål. Med eller utan dig!
JAG ÄLSKAR DIG MER, HATAR DIG MINDRE! </3
                           
// Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0