Jag måste fan börja skärpa mig nu!

Nu måste jag börja skärpa till mig på riktigt asså, de går inte att hålla på såhära längre! Asså jag vet inte hur många gånger jag varit borta från skolan nu asså, totalt typ 3 veckor typ. På senaste tiden har jag varit sjuk och sen så har man bara inte pallat gå till skolan. Man försöker komma på all sorts ursäker för att inte behöva gå till skolan. Jag tycker de är fett onödigt att gå till skolan och jobba när betygen redan är satta. Så de är oxå lite därför jag inte har varit i skolan. Men iaf jag slutar skolan på onsdag, ska försöka var i skolan från måndag till onsdag. Fast Måndag ska vi bara in till stan och kolla på julmarknader. Vet inte om jag pallar åka fram och tillbaka. Ska liksom in till stan efter skolan med moa för att köpa julklappar. Så ärligt jag vet inte :P lite onödigt tycker jag iaf :P hahaha. Men efter lovet måste jag FAN börja skärpa till min fan!  BYE // HELEEENE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0