oooooooooj..

Feett länge sen ja skrev i bloggen :S helt knas ju.. men har inte orkat faktiskt.. men nu ska jag börja igen tror jag :P hahah iaf just nu ligger jag i sängen och snackar med Erik på msn :d haha fett länge sen ja snackade med honom.. iaf eehm asso helen den dumma ungen har smittat meeej.. så nu e jag sjuk... nt niiiiiice!!
Ehm idag har ja jobbat med emma på Flex, riktigt naaaaaaaaaaaajs.. vi ska dit imorn meed,
Juste hahah har färgat mitt hår mörkbrunt nu :d fett snyggt dt blev... Men asso ja har damp på mitt hår.. kan nt ha ngn fiiiiin frisyr fan.. går nt att göra ngnting med det... för att dt e långt... nt nice.. men nu ska jag snacka med erik :D
Pusspuss/// Moäääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0