Sommarjobba i sommar?

Har tänkt mycket på de dära med att sommarjobba i sommar. Till sommaren är jag 15 så då får jag sommarjobba.Om jag får något jobb, vi får se. Jag vill verkligen sommar jobba för pengarnas skull. I och försej man typ får 3 veckor ledigt eller något men vem vill inte ha pengar liksom. Har oxå tänkt på vad jag ska köpa för mina pengar sen just nu består listan av

LISTAN:

En ny dator ( Bärbar )

Kanske en piercing till om jag inte redan tagit den i örat.
En till tatuering. Haha nu lät de som jag redan har en tatuering:P Haha men jag har ingen tatuering än iaf. Hoppas på att jag får den första när jag fyller 15 för mina födelsedagspengar. Och efter sommaren en till, så de kommer bli 2. Kommer nog göra fler än 2 ;)
Sen en HUND igentligen står de först på listan men tror  inte att de kommer bli en hund. För jag kommer inte ha råd men försäkring de är typ på 2500 och får bara 1000 i månaden. Om inte min älskade mamma vill hjälpa mig ( kanske Robin oxå dåra fast nee tror inte de ) Hunden kommer fortfarande att vara min även om Robin och mamma hjälper till. Sen om jag vill ha en valp som jag vill. Så vem kommer då kunna passa den? Mamma jobbar jag och robin går i skolan så de fungerar inte :( Men vill så in i helvets mycket ha en HUND. Jag har haft en hund förut som hette Roy.Så varför ska jag inte kunna klara av de nu? Saknar ROY jätte mycket faktiskt, har tyvär ingen bild kvar på honom :(
Åka utomlands Igen =)

                    Några söta hundar jag hittat på Blocket som jag blev FÖRÄLSKADE I !

                           
                           
                           
                                   
                                
                             
                              
                                   
                                              SÅ SÖÖÖÖTAAAAAAAA // Heleeene ;) <3
                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0