Söndag!

Som sagt hatar söndagar! Men iaf i går bestämde jag mig för att jag skulle städa rummet och plugga. hahaha men nej:P ist följde jag med Mamma till min kusin och hennes barn = Mina syslingar. Så ja och nu är jag hemma, är fett slut och trött. Så jävla gulliga dom är! Deras energi fattar jag inte vart dom får den i från. Min energi är iaf slut nu. Dom ska rida rygg och hålla på klättra, så ja och dom vill aldrig sluta heller:P Men iaf nu ska jag försöka plugga lite so, sen käka och dra ut med Moa.  Fy fan vad jobbigt börjar 8 i morgon, vem vill kolla på lucia tåget i skolan? inte jag iaf, eller vet inte :P men pallar inte. vill sova fan! vi slutar 1 timme tidigare iaf men ändå! -.- // Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0