Söndagen var inte så tråkig iaf:P

Följde med Robin och Emelie till stan idag, Emelie skulle köpa en munkjacka och julklappar samma med Robin. Själv ska jag köpa julklappar i morgon med moa. Men iaf ska komma till de roliga när vi var på väg hem så gjorde jag bort mig lite, eller inte så lite :p Kolla min fot hade somnat så när jag skulle kliva av så viker sig mitt ben så jag ramlar och sätter mig på sista trapp steget, inte kul :P har typ ramlat 5 gånger hittills inte kul :P

Så dagens fail = jag ramla '
Gårdagens fail = Robin tror att han tog hud lotion men de va brun utan sol XD 

ps min mobil är trasig så nu lånar jag en mobil och har inte alla nummer så därför frågar jag vissa vem de är om jag inte känner igen nummret. // Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0