3 dagar kvar,

Jaha då är de bara 3 dagar kvar tills jag är hemma i tyresö igen. Längtar som fän. Men åmål är ju oxå rätt nice. Men a som jag sakt hela tiden så saknar jag mina älsklingar as mycket. Sen är de ju oxå 5 dagar kvar tills skolan börjar igen suck. Önskar att vi kunde fått 2veckor ist för en vecka. Man hinner inte hämta sig på 1 vecka. Jag går liksom ett prov och göra när skolan börjar igen, jippi! (not)hur ska jag ens kunna plugga när jag glömt allt vad skola heter hemma. Så jävla lyckat! Bra där helene. Fast ändå nice för då slipper jag plugga. Haha, men tror inte direkt att min lärare kommer att tro på mig när jag säger att jag glömde de hemma när jag skulle åka till pappa. Hon säger väll du kunde plugga på helgen. Men man ba a jo tjena. Vem pluggar på en helg? Inte jag iaf. Helger är till för att man ska chila.jag antar väll att jag måste plugga.vill jag de som jag tänkt jag ska bli kan man ju inte ha dom sämsta betygen. För er som undrar vad jag vill bli, vet jag inte om jag kmr att säga. //helene <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0