.....

Hahahha shiiit va ja e lat idag, orkar fan inte göra ngnting :O men snart måste jag gå upp från min sköööööööööna säng..-.- och börja fixa mej, för ja kan inte se ut som ett mongo när min moster och dom kommer :P
yeees ja kom på att ja kan fråga jocke om han vet hur man kan fixa min dator, för han jobbar med datorer :d hoppas han kan dt, :d  men iaf, asso ja vet inte vad jag kan ha på mej idag -.- fett jobbiigt..
haha min mamma säger att ja ska ha klänning -.-  hahah ja kommer aldrig att sätta på mej klänning :p har typ haft dt 1gång åh dt va på balen :P hahaha .. men jag får väll typ gå naken då ;)
men nu ska jag kolla på lite porr innan ja fixaar meej ;) hahah dt e min nya hobby (A)
Pussaaaar på rumpan // Moäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0