Ett gått skratt förlänger livet!

Pensionärsjävlar världens bästa humor program asså. Jag tror inte jag skrattat så här mycket på länge. Vill ni skratta så att ni får magont eller bara håll? Då ska ni kolla på pensionärsjävlar! Dom som inte skrattar när ni kollar eller om ni kollar. Har ingen humor! Mitt favorit program är fän pensionärsjävlar från och med nu. Programmet går på måndagar kanal 5. 22.00. För er som verkar vara intresserade. Jag måste faktiskt säga att de är iaf värt ett försök. Man kan ju alltid byta kanal eller stänga av tv. Måste säga att de är nice att blogga från telen. Fast min tele suger så jag får bara hoppas på att jag får en mobil i julklapp. Får jag de blir jag nöjd jag skiter i alla andra julklappar bara jag får en bra mobil. Nu ska jag fortsätta kolla på tv sen ska jag nog lägga mig. Så hörs vi i morgon :-D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0