Frågor & svar


Favoritfärg:  Limegrön

Favoritdjur:  Hund

Favoritmat:  Tacos

Favoritdryck: Monster  

Favoritsysselsättning: Boxning / vännerna

Favoritplagg: Min nya munkjacka

Favoritaffär: Har ingen favortitaffär

Har du glasögon/linser: Har både glasögon och linser. Fast andvänder linser.

Har du/haft tandställning: Nej

Har du mobil: Klart jag har, har aldrig klart mig utan.
.
Vilken sort: Sony ericsson W302, vill ha sony ericsson W595

Vilken operatör: Tele2 kompis, vad annars

Hur många sms får du varje dag?: 30 st kanske jag vet inte :S

Hur många telefonsamtal får du: 5 kanske

Bästa tv-program: Pesionärsjävlar och Andra avenyn som inte längre går.

Bästa film: A walk to remember och The last song

Bästa reklam: Måste faktiskt säga ica reklamen

Är du slarvig eller pedant: De beror faktiskt på vad

Hur ofta damsuger du ditt rum: Hahah. Vet inte ?:S

Har du tänkt någon gång att du vill planera ett mord på någon: Nej, och varför skulle jag?

Är du rasist: NEJ!

Vem diggar du mest, Paris Hilton eller Britney Spears: Ingen av dom!

Idol: Ingen

Vad består din garderob av: Kläder såklart

Favorit plats: Sängen. ahaha Misstolka inte!

Fordon: Går till och från skolan. Annars buss till stan och så vidare

Favorit Café: Expresso house

Brukar du titta på dig själv i spegeln: Ja de gör väll alla

Är du blyg?: Lite kanske

Är du omtänksam?: Ja, jag tror de

Är du Smart?: Ibland kanske

Hur mycket pengar har du varje månad?: 1000 kr

Några piercingar?: Ögonbrynet, tungan och läppen planerar på en ny.

Egen dator?: Inte direkt, men den står i mitt rum iaf.

Vilken svärdomar använder du mest: Fan, fitta  och cp.Hahah dom vanligaste ?

Har någon av dina vänner barn?: Nej!

Vill du ha barn: Ja

Kan du vissla?: Ja

Tror du på horoskop: Läser nästan aldrig horoskopet. Ibland
Vilken årstid gillar du mest: Sommar såklart. Vintern är mysig oxå men inte när de snöar bara och är snö storm. Då kan man liksom sitta i soffan med tänke och tända ljus. Eller a de kan man göra annars oxå :P
// Heleeeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0