Fy fan inte söndag!

Vaknade nyss upp och tanken slog mig nej inte söndag, de känns som de va skola i går. Alla vet säkert hur det känns med söndagar. Vissa tänker Ååhh.. Nej det är skola i morgon. Någon mer en jag som känner så? Men iaf nu ligger jag i sängen och ba pallar inte gå upp, vill bah sova, men jag måste kunna sova i natt oxå annars kommer jag att får problem hahah.
Får se vad jag ska göra då jag pallar mig upp ur sängen, eller jag tror faktiskt jag redan vet de 
käka frukost
Duscha 
tvätta 
snabbstäda
och plugga -.- 
Ungefär sådära ser min söndag ut. 
Filmen igår va ganska bra men inte som jag trodde, så ja får se vad boken har att erbjuda :P ahah nu när jag vet vad som händer och kommer hända i boken :P 
Ååååhhh.... Jag har ångest jag pallar inte göra något i dah jag vill bah sova, kan jag känna just nu. Och de är mörkt fett mörkt över allt, är fett nere asså! Fast tänder jag kommer de att svida i min ögon.
Snart kommer Mamma hem oxå, då kommer hon vilja att jag ska gå ner och boka tvättstuga. Fast nee de får mamma fan göra. Näää nu ska jag försöka gå upp och kissa :p
Sen blir de att fortsätta kolla på Andra avenyn  ;) <3
// Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0