Hela min dag har bara varit fail!

Fredag den 12/ 11-2010 den mest failde dagen ever asså, kolla vi hade matte. Och ja jag skulle på toa, sen när jag skulle gå in i klass rummet igen så precis i ingången så halkar jag mitt i ingången. PINSAMT VÄRRE! Asså alla såg och alla skrattade, fy fan riktigt pinsamt jag bara satt där och garvade åt mig själv som alla andra gjorde. Asså ni skulle  bara ha sett mig asså ni skulle ha garvat. ahaha Cassie missade fan de roligaste på länge. Sen så fick man ig på matte provet oxå. De var fett många som fick ig iaf, för våran matte lärare var sjuk och hade hostat sönder ett revben så vi fick ha vikarier hela tiden sjukt jobbigt för vi fick inget förklarat. Men nu ska jag och Moa typ kolla på Andra Avenyn typ :P så De blir inget bloggade för Moa idag så sorry för alla som gillar/ Älskar Moa// Heleeene ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0