Jaha då har helgen redan gått :(

Nu sitter man här framför datorn och känner sig sjuk och bloggar om hur tråkigt det är att de är Söndag. Skulle igentligen gått ner med Mamma till julmarknaden idag men de blev inte så. För jag började känna mig hängig i går ont i huvudet probably migrän jagvet inte men den huvudvärken var inge rolig. Vaknade 12 idag väldigt ovanligt från min sida. Medans mamma julpynta lite här hemma igår, satt jag och Moa i mitt rum vid datan. Vi var oxå ute i de kallt vädret brrr.... så jävla kallt. Kan inge mera en att säga nu vill jag ha sommar eller åka utomlans till typ maldiverna eller nått.  Nu har jag snart suttit framför datorn i 2 timmar typ  haha.. Nej men nu måste jag börja plugga. Måste bli färdig med svenskan




// Helle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0