Knaaaaaaaaaas...

ååååååååååh... vrf kan jag inte sluta tänka på dig för... du är fan i mina tankar hela tiden..
åååååååh.. flipp.. vill bah sluta tänka på dej.. men dt går fan inte.. vet inte vad ja ska göra...
om ja tänker på ngt annat så börjar ja tänka på dej efter 5minuter.. åååååååååååååååh..

Asso har det vart så för er oxå? att ni tänker på en person som ni dör för hela tiden ??
det är så jävla jobbigt...
menmen va kan man göra lixom....
Iaf just nu ligger jag i sängen och lyssnar på music..och självklart påminner låtarna om dej oxå-.- nt nice..
Ja pratade nyss med min moster, hon skulle bah påminna mig om att ja ska vara barnvakt imorn till Molly :D
Idaag har ja vart med helene, vi chillade i centrum typ 2timmar :P hahah vi satt och snackade om 2personer ;) Nämner inga namn:D ahaha iaf, sen gick vi till ringen och sen hem.. när ja kom hem var ingen hemma, så ja gick till mitt rum och började lyssna på music, sen efter ett tag blev ja fett hungrig:P så ja gjorde 1toast hahah dt e min middag, iaf sen gick ja till mitt rum igen..  sen kollade ja lite på face, sen nu sitter ja här och skriver i bloggen ;) hahah  men nu ska jag fortsätta att lyssna på music :)
om ni vill mej ngt så smsa ;)
Besitoooooooo// Moaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0