Kungarna av Tylösand

Hellu bitche's! Har precis kollat färdigt på avsnitt 2 av Kungarna av tylösand, håller just nu på att fixa ner avsnitt 3. 4-6 har jag redan nere det är bara 3 an som fattas. Jag började kolla på pogramet i går, dom är typ 45 min långa så de är nice. Har oxå Andra avenyn hela säsong 1 på datan, ahaha har inte kollat färdigt på den så det måste jag oxå göra då jag har tid. Men medans jag fixar 3 ska jag plugga lite, känns bättre att ta lite i taget, annars blir jag helt cpe. Ämnet jag hatar just nu är verkligen NO. Asså Ibland är min No lärare inte helt klok eller vad man ska säga. Hon börjar på nya saker hela tiden, inte undra på att man inte hinner med och hamnar efter hela tiden. Samma sak i bilden, samma jävla sak har fortfarande grejor kvar sen förra året helt sick!  Men a iaf nu ska jag börja ta tag i det, va faktiskt på Extra iup i dag för att göra ett Omprov i no. Men de gick åt skogen hade ingen tid alls att plugga på så ja. Men fick med mig provet hem för att jag skulle fylla i och lära mig och typ ta de muntligt sen ahaha.. Huvudsaken är ju att man lär sig eller? Har sjukt mycket att göra tro mig.

Svenska : 

Bokreccention, som skulle varit färdig för typ 2 veckor sen. Och har inte ens börjat på den.Kommer inte ens ihåg vad den handla om för den verkligen SÖÖÖÖÖÖÖG!
Deckarhistorian, som oxå skulle varit inne för 2 veckor sen. Och man kan ju säga att jag är långt ifrån färdig.

Matten:

Omprov i matten i morgon torsdag den 25 / 11 - 2010, har pluggat på, men är inte till 100 % nöjd så de måste jag göra typ nu.

Kap. 5.1- 5.8 Typ för VG. För G 5.1 - 5.8 + C talen. Som vi har prov på i December den 9. Ni kanske tycker men va fan de är fett långt kvar ju! Visst de är ganska långt kvar, men när man har saker att göra och massor med andra läxor. Så är de sjukt jobbigt att ta in allting samtidigt.Har gjort kap. 5.1 - 5.3. Asså nu ligger jag på kap 5.3.

SO:

Kartprov, på fredag som jag inte ens fattar ett skit av men som jag sa till min lärare så får jag de på onsadag nästa vecka

Sen så har vi prov på jordbruk typ, fast  vet fan inte alls när vilken dag men förmodligen nån gång i dec.

Nä fy fan asså vill bara ha lov nu, kommer fan tuppa av snart min hjärna pallar inge mer nu. Får jag bara lov nu så lovar jag att jag ska sköta mig inte skolka gå på alla morgon lektioner, plugga och allt. 

Nu tror jag fan att jag ska gå och tappa upp ett varmbad med skum och tända ljus. Tycker verkligen att jag förkännar de fan., så duktig som jag varit i dag asså. En Guldmedalj till mig!

OBS. Bilden tagen då min ögonbryns piercing var typ ny tagen!
// Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0