Nästa .. Ishallen :D

shooooooooo va händer ?:D jag har iaf precis ätit frukost, och ska snart klä på mig :)
för jag ska gå med min lillebror och hans kompis ner tillishallen :P Hahha fast jag ska absolut inte åka skridskor ..ja kan inte ens stå på dom, kommer fan ramla och bryta alla ben i kroppen :S och det vill jah inte :P men dom ska åka iaf , så aah ja följer med ..
Jústeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!! idag kommer HELENE heeeeeeeem !!!
hahah äntligen harhaft bett booooooooooooring utan henne -.-
Hon kommer typ vara i Tyresö klockan 6 :D hahah fast ja kommer säkert träffa henne klockan 7, för hon ska hem och träffa sin mamma, sen typ packa upp sina gräjjer you knooooooow ;)
Igår va jag oxå i ishallen -.- hahah fast dt va nice där, hahah när vi kom dit träffade vi
Totti,Simon och christian :P sen vi satt och snackade lite med dom :P
Men iaf nu ska jag klä på mig, men bloggar lite senare idag om ja pallar :P Hhhaha
Seeeeee Yuuuh // Moaaaaaaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0