Ont i mina ögon :(

Hej hej bloggen!

Haha måste bara  säga att jag är sjukt trött. Tack vare Mamma. HAha ni undrar säkert varför? :P Nej men kolla fick ett sms i natt och de var från mamma. Hon bah gå och lägg dig. aahah jag bara va jag sover ju ahaha. Helt cpe men iaf då var klockan 01.00 jag bara jippi nu kommer jag verkligen att kunna somna om. Somna till slut efter typ 5 min :p. Så nu sitter jag hära i mörkret, inte bra för just nu tröttnar mörkret ner mig och jag pallar inte tända för då kommer jag att få huvudvärk och pallar inte med huvudvärk. Men iaf nu ska jag käka Gurka och aromat till middag :D I LOVE AROMAT. De är en slags krydda. Sen ska jag vara med moa men vet inte om yasmin vill hänga på :D ?

Dagens facelook

// Heleeene <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0