Plugg,plugg.....

Jävla idiot, nu när jag tänker efter blir jag så jävla äklad. Men ändå kan jag ändå inte sluta tänka på dej. Snälla Moa eller någon annan banka honom ut ur min skalle! Men nu byter vi samtalsämne..
Just nu sitter jag hemma hos cassie, sitter och väntar på kladdkakan i ungnen haha både jag och cassie tror att den kommer bli helt jävla cpe! Men iaf vi ska iaf snart plugga lite, eller asså vet inte om de kommer bli så mkt plugg men skit i får väll sitta uppe hela jävla natten då för jag måste plugga. Eller så kan jag bara börja plugga nu ist, tror jag kommer göra det. Juste våran matte lärare var sjuk idag så vi fick sluta efter spårk valet. Så idag hade vi bara 2  lektioner. Men iaf nu skiter jag i nu ska jag gå och plugga. PÖSS & KRÖM // Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0