Sandor SLASH Ida

Nu när Moa kommit i gång med bloggandet igen så känner jag mig peppad eller a vad man nu ska säga. De blir liksom roligare när båda bloggar. Men nu ska vi börja blogga som vanligt igen.så gör de nu till en vana att läsa våran blogg;)

Sjukt tråkig lördag men ändå rätt nice. Det är nu man börjar vara inne ist för ute, de är ju så jävla kallt och jobbigt när de snö regnar och håret blir lockigt ahaha :P Men iaf idag har jag varit med Moa som vanligt ahah:P
Men a som hon har skrivit va vi i centrum lite.. hahaha vi har faktiskt inte hängt dära så mycket på sistonde :p ahah. Men gud måste berätta en pinsam sak, jag ramla igen! ahaha 
 
Nej men kolla kommer inte ihåg vilken dag de var men iaf en dag i skolan så gick jag ut ur klassrummet sen på vägen in igen så halkar jag helt sajjk jag vet. Men de roligaste kommer nu. De va blött och jag hade fett dåliga uggs, och bah halkar, de pinsamaste var att alla såg de oxå. De va ingen som inte skratta. Såg säkert fett roligt ut.

Sen nu idag så när jag och Moa ska springa över vägen
vid busshållsplatsen 840 och 824 så ska vi gå över ett galler och såklart ska jag snubbla eller vad fan jag gjorde. De måste varit fett roligt för dom som satt vid busshållsplatsen.... så fort jag kom upp på benen så spranga jag där ifrån som moa redan hade gjort för att hon skämmdes över mej :P ahaha. Fy fan asså. Hatar vintern jag har liksom halkat/ramlat 2 gånger nu. Hur många gånger till ska jag halka eller ramla? :O Hur många gånger har ni halkat snälla kommentera om du halkat så jag inte känner mig ensam ahaha:P

Men nu ska jag kolla på Sandor SLASH Ida. Alla har typ sätt den och då måste jag med. Vi håller iaf på att läser den i skolan så vet inte om de är en sån bra ide att kolla på den. Men a iaf nu skiter jag ide :P ahah NU SKA DE KOLLAS FILM!

Bjuder på nån bild...


 // Heleeene





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0