shiiiiiiiit va kallt :O

Asso är dt bah ja som tycker att det är kallt ?? :O shiiiiit de känns fan som sydpoolen...
måste fan värma mig under mitt täcke :S haha som ni kanske märker ligger jag i sängen och lyssnar på music ;) hahah och fryser :P idag har ja vart i skolan -.- hahah och haft fett tråkigt.. som vanligt menmen va ska man göra lixom-.-
Lr asso när vi kom till skolan på morronen va jag fett glad :P hahahah min habibi frågade vad jag gick på för ja va så sepe :P hahahah ja va så ända till lunchen :P då blev ja fett tråkiiig :P hahahhaha men iaf, eeeeehm idag ska ja typ vara meed helene:d hahahh och ja ska få mina linser idag av emma :D thaaaats niiiiiiiice :D men ja hoppas att dom ändrar färg på mina ögon, för ja har ju typ Blå/Grå/grön o bruna :P hahah och dom linserna ja ska köpa av henne är gröna , sååå aah hoppas att dom syns :D
asso näää fyfaaaan kommer frysa ihäl snart.. måste fan in och bada så ja blir vaaaaaaaaarm...

Seeyuuuh // Moliiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0