sitter åh...

lyssnar på muziiiiiic :D
Hahahha och håller i lilla gulliga oliver :D
Ehm asso jag har så jävla tråkigt.. dt finns ingenting att göra fan -.-
Iaaaf igår ahahah fett knas daag..
Kolla en kille har vart skyldig min kompis pengar.. sen han har inte gett henne dom..
Sen igår såg vi honom, s¨å jag,emma och helena började jiddra med honom. sen emma och karin taggade hem, sen jag helena,emil,steffis skulle gå med Stanly hem, och hämta pengarna, sen han gick värsta omvägen.. han gick fan mot masten sen till en skog sen upp för värsta branta grejjen, sen gick han på bilar, sen ringde vi hans mamma, sen emil och steffis taggade hem , så jag och helena gick efter honom i 3timmar... sen omg jag va tvungen att sitta i hans knä för att han inte skulle tagga..
iaf vi fick cashen:D så det va bra, iaf nu måste jag leta efter olivers napp :D
SEEE YUUUUUUUH // MOÄÄÄÄÄÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0