Skit dålig uppdatering!

Asså, jag vte inte vad som hänt mig och moa men vi har bara inte orkat blogga på fett länge typ. Tycker synd om er som läser. När vi liksom inte har bloggat på fett länge.Jag har iaf jätte mycket att berätta om, kanske Moa oxå jag vet inte. Moa sitter hära bredvid mig och hon ska slagga hos mig. Eller ja vad ska man säga vi kommer typ inte somna iaf :P kommer bli att vi sitter och snacka och lite si sådära.... Kommer nog att bli ett inlägg med bara bilder, ( BILD BOMB ) :P Nu avslutar jag detta inlägg och börjar på ett om min dag i dag, och sen kommer de komma ett inlägg med moas dag.  Kommer oxå att fixa designen och headern så ni alla vet. Så håll i er för nu kör vi! ;) <3 PUSS// Moa & Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0