TUNGPIERCING = GONE!

Okej, nu har jag bestämmt mig! Nu är min tungpiercing borta, saknar den redan som fan asså! Varför jag tog bort den? Den satt för långt fram eller ja den har vandrat framot och inte lika snyggt längre. Men tror mig, jag kommer göra en ny igen typ i januari. Då den har växt igen lite bättre. Jag ger tungan 1 månad att andas, eller ja typ 1 månad. Känns sjukt konstigt utan den, fan vad jag saknar den! VAD HAR JAG GJORT?! Antingen får jag betala den nya piercingen för mina egna pengar. Eller så får jag se om de blir kvar något från minajulklappspengar, vill bara ha pengar i julklapp. Dom pengarna är ju oxå självklart mina men a tror ni fattar. Det kommer nog att göra ondaren denna gång. Men Shit i kan ta smärtan, har jag tagit mig igenom smärtan förut kan jag göra de igen. Inte för att de gjorde ont att göra den då. Men de finns något som heter eftersmärta.



 
Har typ ingen bild där jag visar tungan utan tungpiercing!
// Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0