tvättstugan snart då!

Hellu, nu har jag iaf pallat mig upp ur sängen. Och ska snart ner till tvättstugan om typ 30 min. Jág har oxå hunnit gått ner och bokat tvättis och handlat. De trodde jag inte om mig i dag iaf :P Trodde jag ba skulle  ligga i sängen hela dagen och ba slappa och kola film fast nee så blev de inte.. Så nu blir de iaf tvättstugan som inte känns så bra. Vet liksom inte om jag kommer kunna hjälpa till i tvätten för att jag måste plugga har fett mycket jag måste göra så ja de är bara att plugga på. Har inga bra låtar på  mobilen häller så de  är fett OUUUFFT! Så får lyssna på radion dåra :P ahaha Men nu sak jag kolla om de finns någon bra film som man kan somna till sen när man kommer upp. När jag kommer upp blir de inge bloggande för mig iaf tror jag vi får se hur trött jag är. // Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0