Vill ha min mössa nu!

Vill att de ska bli måndag för då hoppas jag på att jag får min nya mössa som ser så varm och skön ut. Fast nee vill inte att de ska bli måndag vill inte te skolan igen.  Vidare tiill idah... Har varit med Chockladmuffin idag som vanligt :P Nej men a Moa var ju inte direkt sej själv idag men de klandrar jag henne inte för.. Hon är fortfarande och kommer alltid att vara underbar! <3 Men iaf vi har tagit lite nya bilder som vi tänkte skapa en header av typ vinter header eller nått liknade. Sitter och funderar och funderar på hur kallt de igentligen ska bli? Vet bara eller har hört att de ska bli den kallaste vintern på 100år typ. Sen funderar jag hur julafton ska bli, har inga bestämda planer eller nått. Men Mamma frågade mig idag om jag kunde hjälpa henne att julpynta lite. Man ba Orkar jag eller känns inte som jag orkar med julen i år. Även fast jul är något speciellt... Vet iaf att julen inte kommer bli som alla andra gånger, vilket känns jobbigt :( Men nu ska jag börja fixa lite med headern. Peaace & Lovvee // Surfrukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0