Dålig uppdatering!

Känner att uppdateringen inte varit bra, och för er som läser våran blogg säger jag och moa -: Sry för dålig uppdatering! Vidare till I dag Lördagen den 30/ 10 - 2010.

Som jag sagt förut pallar inte skriva allt i detalj! Vaknade typ först halv tio av att någon borrade, sjuk jobbigt faktiskt när man är trött och ba vill sova. A sen typ somnade jag om och sen blev jag väckt av mamma, som sa ska du inte gå upp om du ska ner till centrum och kolla på E.M.D. Jag ba Mamma jag gillar inte dom längre, de ända jag gillar är att dom e snygga. Slutade med att jag gick upp. En timme senare, Vart var man då?!.. Hahah såklart stog man i centrum. Och NEJ jag gick inte ner för att kolla på E.M.D. Jag skulle ändå ner till centrum och köpa en nya mascara så jag var tvungen att gå ner. Menar inte så att de skulle vara en plåga att gå ner till centrum när dom var dära. Största plågan var alla Små Fjortisar. Jag och Moa kände för en lite promenad så vi gick emot tyresö gynasium och upp mot ringen. Efter promenaden satt vi hemma hos mig, hade inte käkat nått så jag och Moa käkade nudlar. Aa.. och senare va vi med sötaste Stephanie och Helena. Juste Emil kom sen oxå Så vi vart 5 pers som gjorde typ igen förutom att gå runt och luffa :P Huvudsaken är ju att man har kul och de hade vi.

Pga dålig uppdatering så lägger jag till lite små¨saker som jag annars aldrg brukar göra, jag kankse ska göra de i varje inlägg? Vad tycker ni? Kommentera Ja eller nej, Aa ni fattar ja för att jag ska göra de i varje inlägg? och Nej för nej :P haha nej för nej:P

Dagens:
Dagens köp: Volium express mascara ( extra black )
Dagens Love : Moa, Stephanie och Helena.
Dagens mindre bra / Bra : Börjar med bra, De braiga är att de är nu bara 2 dagar kvar tills jag åker till pappa. De mindre braiga är att jag kommer sakna min Moa och självklart min älskade Mamma <3 =))

En länk till Helenas blogg : Http://Helenamccomb.blogg.se // Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0