Dålig uppdatering!

Sry för dålig uppdatering..

Har inte orkat bloggat på ett tag varit så jävla trött på skolan och allt så de har blivit att jag inte har bloggat. Men nu ska jag ta tag i de och börja blogga. Fast när jag får läxor så måste börja göra de när jag kommer hem ist för på kvällarna. Fast ska jag vara ärlig så orkar jag inte börja plugga när jag kommer hem när man liksom har pluggat hela dagen i skolan. Så smart man får vara då! Hade luren i golvet, så baklukan på telen åkte under skåpet. Så nu har jag ingen baklucka till luren plus den är fett fuckad nu oxå. Får vänta till julafton då jag får en ny hoppas ja. :P Morsha drog och träna bowling för en stund sen så de blir att klara sig själv. Någon som vet vad man kan laga för nått? (som går snabbt) Idag kommer broshan hem jobbigt, vi kommer allt osams om nått. Hahaha de kalls syskon kärlek lr ? aja men nu ska jag kolla om de finns någon bra film =)) <3 Puss & Kram // Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0