Första och sista inlägget för idag!

Detta blir dock dagens första och sista inlägg. Orkade inte blogga förut eller a orkar inte göra de nu häller för att jag är sjukt trött. Man har ju gått och lagt sig typ 12 och vaknat 7 så man är inte lite trött när man vaknat hela tiden... Men iaf nu ska jag fan inte gnälla för nu är de äntligen lov. Lovet som är efterlängtat, eller ja men alla lov är ju då efterlängtade. Men iaf vidare till vad jag gjort i dag.. Pallar inte skriva allt i detalj. Jag och Moa tillbringade Fredagen tsm inte så ovanligt, vi är ju typ alltid :P Men a vi gick typ ner till centrum för att handla åt mamma, sen drog vi hem till mig och typ satt och snacka. Sen vi halv 9 lovade jag min moster att hämta mina kusiner på något disco. Och senare kan ni ju gissa vad vi gjorde?...... Ja precis vi gick typ runt. Fast hahah vi satt iaf inte i centrum och luffade iaf :P Hahahaa MOOUUAa, så klart skulle din favorit komma. Precis när du sa: Fan om jag ser den dära Mamma töjaren. Haha pratar man om trollet så... Men aa.. Nu ska jag fortsätta med att föra över låtar till mobilen inför måndag.. Eller Aa de är ju på tiden att jag lägger in musik på mobilen så att jag har nått att lyssna på, på lektionerna. Efter de tror jag de blir kudden.. Kan knappt hålla ögonen öppna längre,  känns som mina ögon kommer ploppa ut när som helst.  Puss & Kram // Heleeeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0