Fredag igen =)) <3!

SHUUEEE! 

Nu är de äntligen fredag igen vilket betyder att man inte behöver ställa klockan =)).Men iaf nu vecka 41 snart slut och bara 3 veckor kvar till höst lovet. Funderar faktiskt på attt åka och hälsa på pappa i åmål.Har inte snackat med honom om de än men hoppas på att jag får komma. Jag vet att jag får komma dåra, men jag vet inte om pappa är i sthlm vecka 44 så ska kolla de först. Hoppas han är i åmål då så jag får träffa både honom och Elin. Elin som jag inte har träffat på typ 3 år. Hållå juste kolla. Jag skulle gå ner och handla med mitt kort på ica sen när jag skullle betala så ba " Köp medjes ej" Jag ba whata fuck! De finns ju pengar på kortet och jag slog rätt kod. Så jag hade bara tur att min låtsas syrra stog bakom mig i kön. Sen drog jag ner till centrum och kolla på bankomaten hur mkt pengar jag hade. Jag hade ju pengar som jag sa, de måste varit icas Jävla kortatomat som är helt fuckad! Fett pinsamt iaf. Nu ska jag tappa upp ett varm bad med skum och tända doft ljus med lukt av vanilj. Sen ska jag faktiskt umgås lite med mamma och kolla på Idol, missade faktiskt Idol förra fredan. Puss & Kram // Heleeeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0