Fredags kväll!

Shueleulul.. Just nu sitter med ett glas coca cola i handen för att piggna upp lite... Anledningen till att jag ska piggna upp lite är för att jag nyss vakna. Var så trött och hade så tråkigt så jag gick och lag mig efter maten. När jag kom hem från skolan i dag var humöret inte dirket på topp, man kan säga att dagen i dag har varit grå eller a typ nått sånt. (Fast ändå bra för att de är fredag såklart) Fick nyss upp humöret genom att internet shoppa lite. Vissa grejor fanns på lager och några stycken v.43 alltså om 2 veckor :( Vill ha hem allting samtidigt, men nu blev det inte så.. Men jag får leva med de. Hoppas iaf att allting kommer. Dom kommer förmodligen på onsdag näst vecka hoppas jag. Nu tror jag att jag ska gå och hämta täcke och kudde och sen kolla film? Vi får se vad för film de blir..

MIN BESTÄLLNING!

2 munkjackor
1 tunika typ
1 väska
3 pack trosor
1 par leggings
1 par varma strumpbyxor
Skulle beställa uggs men dom fanns inte i min storklek :(
SEN LEVERANS!

1 munkjacka
1 Tunikan

BILDER:

 

 




                        
// Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0