Fuck you .. You hoe .. I don't want you back

Asso helt ärligt :o sorry att jag inte har bloggat på typ tusen år! Ska börja nu igen :)<3<3 iaf idag har jag vart med andreas hela dagen :d fett roligt haha :p vi skulle vara med helene oxå men hon var på ikea.. Bajspåhenne !;)<3 Iaf ehm jag har sjukt tråkiit... Inte nice:o haha ligger i sängen med en sko på foten :p haha och lyssnar på music, som vanligt :p just nu lyssnar jag på Te Amo ;) Imorgon ska ja typ vara med yasmin om hon inte e med alicia:) haha på gud haha jag och andreas e fett sköna ! Hahahaha bara han som kommer fatta :p haha men iaf .. Shit börjar få ont i fingrarna av att skriva på mobilen.. Menmen vad ska man göra lixom :) förresten .. Visst va det fett med kallt idag?:o jag höll på att frysa ihjäl iaf :p haha men nu orkar jag inte skriva mer:p får fett ont<3 Pusspuss/moliish ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0