FUCKYOU BIIIITCH!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH... Asso seriöst.. varje gång jag ser dej blir ja fett lakk...
Varför måste du alltid öppna din mun och säga grejjer till mig??
Mannen, ja vet att ja e snygg men asso, vill inte höra det från dej, fucking tönt..
Helt ärligt tycker fett synd om dig, kan din mamma inte köpa acne medel till dig eller??
snart kommer man inte ens se ditt ansikte, inte för att ngn vill se det, men ändå..
så jävla fuuuuuul du e, shiiiiiiiiet :O har aldrig sätt någon fulare :O
hahahha BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG du e...
ahahah

iaf, hahah e fett trött nu.. vaknade 5påmorgonen.. mötte emma typ 6, missade bussen, gick ner till centrum tog 840 därifrån till handen, taggadetill praktiken :P hahahah emma imorgon ouuuff vi ska bomba dom där på jobbet ;) hahah, iaf efter jobbet taggade jag hem, sen åkte jag och helene till stan, och köpte uggs och lite mer :)
sen när vi kom till hötorget hade det precis vart ett rån på den där lilla guldaffären :P
HAHAAHHA så jävla sköna som rånade :PXD hahahahha dom hade motorsåg för att såa upp fönstret typ XD hahhaha fett sköna :P
iaf när vi kom hem gick jag hem och åt tacos, sen taggade jag och helene ut igen, vi gick till centrum och luffade :P hahah sen såg vi den där mamma töjjaren....
HAAAAAAAAHAAHAHAHAHA JUSTE !!!!
kolla på min mobil har jag en sms signal med busvissling :P sen en kille går förbi han kanske va 17år :P sen då får jag sms, sen han trodde jag busvissla på honom XD hahahha sen han vände sig om och log och vinkade XD hahahhaha sen jag baah:
Asso jag fick sms, visslade inte på dig för du va inte ens fin :P hahahahahah
Aaja ska tagga nue // Mooooooooooooooäääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0