hejdå sthlm, hej åmål!

Detta blir dock mitt sista inlägg denna vecka. Allstå kommer inte blogg något under höstlovet för att jag åker till pappa och han har ingen dator så  blir inge bloggande för en på Fredag när jag kommer hem. Kommer då  att komma hem med blider och sådära. Så jag hoppas Moa håller en uppdaterade, Eller de har hon iaf lovat mig att hon ska göra. Kommer sakna min Sötnosar mest, kommer oxå sakna dom sjukt roliga kvällarna <3 Aja nu när jag packat och gjort allt jag ska  så ska jag faktiskt gå och lägga mig för är sjukt trött. Jag kan säga såhära hinner jag så blir de nog ett pyttelitet inlägg i morgon bitti. Tåget går 10.25 så jag tar bussen från Bollmoraberg kl 8.50 något vet inte när dom går tänkte kolla de så jag vet. Nu säger jag salong suckers haha skojja ^^ // Heleeene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0