Industrial piercing!

Här sitter jag och funderar som jag vet inte vad. Jag vet inte om jag ska göra en till piercing, jag vill men jag vet inte. Jag vet inte hur bra den kommer att läka och sådära, eftersom att dom 3 piercingarna jag har nu har läkt ass bra eller vad man ska säga? Bra har dom iaf läkt. Jag vet inte om de är ute med denna piercing, vilket jag inte tror för typ alla har sånna. Jag gör de inte för att alla andra har de, utan jag gör de för att jag tycker de är fett fint, och för att jag bara vill. Jag säger bara till er som inte har fattat att jag är beroende av piercingar. Men om jag nu gör denna piercing så kommer de nog att bli min sista. Ska iaf inte ha några mer i ansiktet.  För er som inte vet vad en Industrial piercing är så kommer de en bild.

Detta är då denna piercing jag vill ta, får jag min vilja igenom så tar jag förmodligen den. Men innan jag gör de ska jag kolla runt lite och se om jag hittar lite skötselråd eller så får jag ringa till lenas studio där jag tänkt ta den om de blir någon ens? 

Anledningen till att jag är lite orolig är för att jag vet inte om min sport kan på verka denna att läka sämre. Jag boxas ju och då blir man ju varm och svettas och man svettas ju inte bara på kroppen utan i hårbotten oxå. Så jag vet faktiskt inte. Mén nu ska jag kolla om de står nått på intenet om skötselråd. Men kommentera om du vet nått om piercingen. Tack på förhand ;) PS Hittar jag nått om skötselråd lägger jag upp de, kommer förmodligen oxå att lägga upp failade och dom som jag tycker ser bra ut =)) <3 // HELEEENE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0