Lördag!

Vakna klockan 7 först av att jag fick sms från typ min kusin eller vem de nu var, och sen efter de somna jag om och vakna vid typ 11 av ett sms från Cassie så man kan säga att jag vakna typ halv 12 . Sen så gick jag upp och  tappa upp ett varm bad och tvätta håret. Fixa oxå till mina ögonbryn lite. Sen satt jag mig i soffan och käka frukost och läste världens bästa bok ever. Brukar aldrig läsa böcker men just denna  bok är så sjukt bra finns absolut ingen bättre. Har läst 1,2 och nu 3an vill inte att den ska ta slut :( Just nu ligger jag i halva boken så har bara halva kvar. Jag får tacka Stephanie för de va hon som sa att jag skulle läsa den för att den var sjukt bra. Så fan att hon hade rätt =))<3 Boken heter iaf Tillsammans med Denise Rudberg. Lite senare sen ska jag och moa hitta på något. Nu ska jag typ och och fixa mej, så att mamma kan få datan.
" smsa mig som moa säger " 0700317962 =)) <3 BYEBYE // HELENE


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom böckerna e ju as bra!!!

mmen hon har ju börjat skriva en ny serie nu

den heter typ barista fast det har bara kommit ut en bok

du borde läsa den!! den e också sjukt bra

kram <3

2010-10-09 @ 19:52:09
Postat av: Helene

Ja men visst =)) Har bara 20 sidor kvar, och de suger :P kram

2010-10-09 @ 21:42:59
URL: http://blickaalltidframot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0