Ny vecka!

Har fått min vilja igenom som jag har velat i typ 2 år nu. Nu har jag änligen lyckats övertala mamma, jag har fått datan in till mitt rum. Då slipper jag störa mamma när hon ska sova på helgerna och på vardagarna.. De passar in i mitt rum nu oxå när man köpt lite nya grejer på ikea i dag.

Dagens köp på ikea:

Taklampa
Påslakan till täcket oh kudden
Lampa
orkideer 2 st
2 krukor
Svarta och rosa gardiner
gardinstång
En ram eller vad man ska säga.

Kommer att ta ett foto på mitt nya rum, får se när de kommer upp på bloggen

De hära har jag tänkt att köpa:

Uggs
Usb minne så jag kan lägga över bilder från min kamera på datan.
Halsduk och vantar.

Nu ska jag fortsätta i mitt rum.Sätta på påslakanet på täcket och kuden/kuddarna, sen ska jag gå och duscha och sen lägga mig i sängen och läsa ut dom sista sidorna i boken. // HELENE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0