Paket =)) <3

Kläderna jag beställde i fredags har kommit, dock var de ett plagg som saknades en munkjacka.. De har blivit nått fel så måste skicka tillbaka den munkjackan jag fick nu alltså den turkosa och sen när den svarta munkjacka kommer måste jag skicka tillbaka den så jag de kan ta upp till 4 veckor innan jag får mina munkjackor. Det suger för de var dom jag längtat mest efter men aja Shit hapens. Blev iaf nöjd men dom andra grejorna, ska faktiskt ha 2 av plaggen i morgon. Fast väskan så inte riktigt ut som på bilden då men blev nöjd iaf. Men nu ska jag gå och ducsha och sådära, för jag är sjukt trött... Pallar inte skriva mer. Puss & Kram // Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0