Söndag

Vakna för typ en timme sen kan man säga. Jag åker ju till Pappa i Åmål, i morgon så jag måste gå ner och tvätta så jag har lite rena kläder. Fast måste gå ner och boka först så jag hoppas på att de finns någon tid kvar. Har rätt så mycket att göra. 
Packa
städa rummet
lämna en grej till yasmin
Säga hejdå till Mina sötnosar.
Tvätta.
Umgås en stund med mamma innan jag åker.

Men nu kan jag inte skriva mera, måste gå ne roch boka tvättstuga. Om jag inte hinner blogga något mera innan jag åker så säger jag har gött igelkött. Pappa har ju ingen dator så de kommer inte bli något bloggande under denna vecka. Men jag lovar att jag kommer att gott göra er med bilder och säkert massa annat. Ska bli så kul och få höra Åmåls dealekten, älskar verkligen den asså :$ =) <3 // Helene
Här får ni en mongo bild på min och sötaste Stephanie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0