BLABLABLAAAAAAAA

helluuuuuee den bästaste Monnkiii är här :D va gör alla snorungar ??
Jag gör iaf NAAAAADA, lr ja snackar med helene på msn , och sitter och kollar på min söta lilla bebis :D
Hahahh asso vad kan min och min lillebrors Hamster heta ???:P Vi kommer nt på ngt..
Först tänkte vi kalla den för, Shadow,skuggan,inter,twix :P Hhahahah men vi venne vilket av dom :P
´fett sepe ju, men iaf ehm.. idag har jag bara vart hemma, orkade inte gå till skolan (A)
Men imorgon måste jag dit , för jag och Emma måste snacka med Urban om våran praktikplats..
Vart kan man praktisera??????
helt jobbigt att hitta ngn plats ju :O
Iaf idag ska typ jag,yasmin,steffis,helene och 2andra vara, vi kommer typ chilla i ringen eller ngt, pallar inte vara vid skateparken :P
föresten Hhahaha det e fett nice väder ute:D märkte det typ nyss (A)
Hahah men nu ska jag gå och dricka cooooola sen ska jg leta efter kläder :D

Seee Yuuuh // Moooooooooa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0