Brrrr... Så jävla kalt!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Sluta typ 5 över 3 och var  hemma 4. Haha då måste ni undra varför jag kom hem fyra och inte typ halv 4 :P Nej, men jag träffade min moster vid centrum så jag stannade och snacka med henne och mina små kusiner Emelie, Elin och Simon som minsta var hemma så de var lite tråkigt att man inte fick se dom. Men tänkte gå upp och hälsa på dom någan dag då man inte har läxor.Bara för att jag sa : Fan vad skönt att man inte har några läxor. Så ska man såklat få läxor oxå. Hade Ju redovisning i dag, haha de gick faktiskt bra. Man skule sitta ner och läsa upp de man tagit reda på, blev lättad när jag fick veta de :P Har varit sjukt trött i dag försökte verkligen att var med på sista lektionen. Gick väll sådär, satt först och halv sov i början sen efter ett tag började jag jobba. Hade glömt bort hur ont de gjorde att göra kärring testet, och jag är så dum och gör de. Hade så jävla tråkigt, haha. Jag ångrar att jag gjorde de för de svider som fan när jag råkar komma åt de med typ nycklar eller vad som helst.

Skulle igentligen vara med Moa, Yasmin, Stephanie och typ några fler men jag orkar inte för dels har jag läxor och sen så fryser jag som FÄÄN! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på att lägga mig i ett varm bad när man är ensam hemma så kan man bara chilla och kolla på tv och så. Ska oxå laga middag till mej själv blire för Robin och Emelie sover hos Emelie och Mamma är och tränar bowling i årsta. Så de blir att laga nudlar och baccon tärningar.

Är typ på blogg humör just nu, så passar på när jag ändå har humöret uppe. Hahaha!

Snacka med Stephanie i går om lite saker. Stephanie går ju på kickboxning och de verkar fett kul när hon har berättat så jag har bestämmt mig att jag oxå ska börja. Börjar på Torsdag, de är inte bara boxning utan de är att man får träna i gymmet och så kommer bli nice ju :D! 

Nej men nu ska jag lägga mig i ett bad, och sedan laga mat och plugga.  Här får ni en låt oxå =))<3

                          
                                                          EEAACCEE // Helle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0