Hejhoppgummisnopp!

                                                               Hejhoppgummisnopp!
                                    Haha, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, men a okej.
                    Som sagt denna blogg kommer jag och moa blogga på så de är bara att ta och följa den!
                          Men som Moa sa kommer vi att blogga om vårt liv och lite sånt. 
   Jag kommer som sagt försöka att skriva att skriva minst ett inlägg om dagen och kanske mer, men de beror på.



                                                    Kom nyss in, har varit ute med Moa och Yasmin.
                   Efter jag mötte dom vid ringen så drog vi direkt till coop för att moa ville ha CHOKLAD, ahahahah.
Vi gick typ bara runt som vanligt, vi vart ett stort gäng till slut. Skoja men ja de va ett par stycken.
                          Nej men nu måste jag ställa mig i duschen och sen lägga mej i sängen och plugga. 
   Men om jag hinner ska jag läsa världens bästa bok.(Jag vet helt sjukt) brukar aldrig läsa böker men men.
                           De bästa är att de finns 3 böcker, har redan läst 1an och är på 2.an nu. 
                                                  
                                                               // Heleeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0