....

Shiiiiiiiiiit va jag mår illa .... fett jobbiiiiiiiiiiiiiiiigt!!
åååh.. börja må illa när jag kom in i min port, men när jah va ute gjorde jag nt det.. helt psykoooooo :S
Idag har Jag och Emma skaffat oss ett jobb :D Hahahah på Hunddagis, på riktigt fett sööööööööta hundar :O:O
Ehhm.., idag vaknade jag typ 8, sen mötte jag emma vid kvart i 9, sen gick vi till schoolan för att snacka med Urban om praktikplatsen, sen ringde vi runt till några men inga svarade, sen sa jag att vi kunde jobba på hunddagis sen ringde emma dit, och dom tog i mot oss, men dom ville att vi skulle ringa dom efter en halvtimme, så medans vi väntade gick emma ut och rökte och jag följde med, sen gick vi och satte oss vid sidan av cafeterian, sen kom Ali och frågade om vi hade vanlig skola idag eller inte, sen snackade vi lite, sen gick vi ut med han för han skulle röka, sen gick vi in, sen till urban , sen ringde vi till dojm.. och sen blablbalbalbaalbbbbbbbbbballaaafvblkaf åååååååh orkar inte... men iaf sen gick vi till hunddagiset började jobba och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.. SORRY men asso kan inte koncentrera mej på vad jag ska skriva... menkan inte sluta tänka på det ja tänker på......

PEACE// MONKIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0