Ett kort inlägg!

Hallu, tänkte bara slänga in ett inlägg medans jag satt vid datan... Jaja men iaf, idag hade vi origenteringsdag nere i alby vilket var sjukt tråkigt.De jobbigaste var när man hela tiden snubbla på massa så stigar och stubbar eller vad man ska säga.. Ni fattar säkert. Jag origentera med Cassie och vi gjorde bana A B C och D, vi var fart färdiga vid halv ett och då fick vi dra hem. Och direkt när jag kom hem börja jag såklart plugga.
Hahaha juste har oxå fett ont i mina fötter från origenteringen :P Vi fick faktiskt veta att vi fick Godkänt iaf, fast man skulle ju viljat ha högre men då skulle man få springa själv vilket jag inte skulle göra iaf. Men nu måste jag ställa mig och dusch och sedan sova vilket jag längtat efter hela dagen :P
Slänger in en bild på mig just nu är sjukt trött men de kanske inte syns på bilden för att jag gör mig :P...

Ps har faktiskt inget smink alls på mig i dag.

 PEEEEAAACCEE// HELEEENE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0