frågor

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
ja
Vad står det i ditt tredje?
Vad hatar du?
Och vem var det ifrån?
Mamma
Är han/hon snygg?
Min mamma jag :P ahahaha
Smsar ni ofta?
Typ
Vad står det i ditt 18:e sms?
A :)
Och det var ifrån?
Pungråttan
Är han/hon farlig?
Riktigt farlig!
Hur farlig?
Farlig, hon kan läsa min tankar :-O
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Oj, pallar inte kolla de!
Hur många sms har du skickat?
355
Hur många mms?
inga
Är du beroende?
Jag är beroende av MONSTER! =)) <3
Vem ringde du senast?
Pungråttan =))
Hur många mottagna samtal?
pallar inte kolla de heller.
Snyggast på din kontaktlista?
.......?
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
vete fan asså någon random bild iaf!
Hur många bilder har du på din mobil?
5 st typ
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Svart sony ericsson.
Har du varit helt ärlig nu?
ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0