Fuckingregnvääääääder !!!

åååhh... jävla väder förstör min dag faaaaaan !!! fett jobbiiiiiigt..
det borde va samma värme typ som i afrika fett nice :O
Hahahha sepe ja är , men aja shiit i :P
Iaf sitter hemma och lyssnar på Perfect Gentleman :D den e tuuuuung..
Och så väntar jag på att Yasmin och Helene ska sluta skolan så vi kan göra ngt :)
fast ja tror inte vi kommer vara ute för vädret suger bajs...
Iaf igår va det fett med kul :D Hahahah kolla..
Jag, Helene och Yasmin gick till centrum igår och köpte Chooooklaaaaad :D ahhahaha sen träffade vi Alicia,Malva,Cajsa,Andreas och typ ngra mer :P sen gick alla vi till ringen och chillade utanför 46:ans port:D
Sen skulle typ alicia och malva hem så vi följde med dom till Granbacken,Hahahah då satte Andreas på Alors on danse :P Hahahha och alla började typ dansa :P jag och yasmin körde våran dirtygräääjj :P Hahahah sen när vi hade lämnat Alicia vid hennes hus gick vi andra till tyresö gymnasium:P Hahah sen till ringen igen, och då skulle Cajsa hem.. Så vi sa hejdå till henne och gick med Andreas till hans port :D
Sen taggade jag och helen och yasmin typ till nyboda och då gick helene hem, sen ringde Cajsa yasmin :P och då mötte vi henne i skateparken , satt där och chillade :P Sen kom Jasmine,Vanessa, Sandra och några andra dit oxå :D
Hhahahahhaha sen Cajsa sa till mej och Jasmine att gå fram till en kille som heter william och säga att hon tyckte han var söt.. Hhahahahaha sen när vi hörde hans röööööst.. XD Hhahahahhahahahah påGUUUUUUUD hans röst knäckte :P JhhHhhHhhahahhahahaghaaaaaaaaaaaahahahaha Fuckingmålbrottet fan :P Hhahahhahahahahahha :P
sen taggade cajsa hem och jag och yasmin chillade med frans :P
Hahahahha men nu pallar jag inte skriva mer :P


PEAAAACE// Monkii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0